سیزدهمین جشنوارده تعاونی های برتر سال ۱۳۹۷ روز سه شنبه ۱۳ شهریورماه ۹۷ در محل سالن اجتماعات هتل المپیک تهران با حضور وزیر سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر ربیعی و همچنین سرپرست وزارت خانه جناب آقای دکتر بندپی و سایر معاونین وزارتخانه و ریاست محترم فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

در این مراسم که از تعاونی های برتر سراسر کشور دعوت بعمل آمده بود ، شرکت تعاونی ایثارگران دزفول بعنوان “تعاونی برتر ملی” از استان خوزستان انتخاب و از مدیران شرکت با اهدا لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره قدردانی بعمل آمد.

همچنین مراسمی در همین راستا در روز یکشنبه ۱۸ شهریور در محل بوستان آب و برق استان خوزستان با حضور استاندار خوزستان جناب آقای شریعتی و مدیرکل محترم تعاون جناب آقای حیدری برگزار و از تعاون گران برتر استانی و ملی استان خوزستان تقدیر بعمل آمد که به رسم یادبود لوحی از طرف استاندار محترم به مدیریت شرکت ایثارگران اهداء گردید.

ضمنا مسئولین محترم حاضر در این مراسم قول های مساعدی از قبیل تخصیص اعتبارات بدون نوبت بانکی و برخی موارد دیگر به تعاونی های برتر دادند که انشاءالله عملی خواهد شد.

پیام مدیرعامل شرکت تعاونی ایثارگران دزفول برای سهامداران به شرح ذیل است :

ضمن عرض سلام-انتخاب شرکت تعاونی ایثارگران دزفول بعنوان “تعاونی برتر ملی” سال ۱۳۹۷ در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر کشور را به سهامداران گرامی تبریک عرض می نمائیم.
این توفیق را مدیون همراهی شما سهامداران گرامی ، هیئت مدیره محترم و تلاش کلیه همکاران عزیزم می دانم و خداوند بزرگ را شاکریم.
حلاوت این موفقیت گوارای وجود پاکتان باد.
مجید عطائی نژاد – مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی ایثارگران دزفول